تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل : کمالگرایی بی پایان گوگل برای بهبود نتایج جستجو

آیا تیم های تبلیغات کلیکی و سئو شرکت شما با یکدیگر هماهنگ هستند؟ در این مقاله قصد داریم راهکارهایی را برای ادغام این دو روش بازاریابی ایترنتی به شما ارائه دهیم تا بتوانید با برنامه ریزی دقیق نرخ تبدیل سایت خود را افزایش دهید.

جهت برطرف کردن نیازهای موجود در حوزه جستجو و ارتباط بهتر با مشتریان واقعی، وب سایت ها باید استراتژی را در نظر بگیرند که تیم های تبلیغاتی کلیکی و سئو یک شرکت را به عنوان مکمل یکدیگر بشناسد، نه به عنوان دو تیم مجزا!تغییرات مداوم و مستمر نتایج جستجو به این منظور انجام می شود تا گوگل بتواند با کیفیت ترین و مرتبط ترین سایت ها را برای جستجوی کاربران نمایش دهد. چنین رویکردی نه تنها به گوگل اجازه می دهد تا خدمات بهتری را به کاربران آنلاین بدهد، بلکه چالش های جدیدی را برای متخصصان سئو به وجود می آورد.

هر تغییر جدیدی که در نتایج جستجو به وجود می آید، متخصصان سئو را ملزم می کند تا روش های جدیدی برای به دست آوردن رتبه بهتر در موتورهای جستجو اتخاذ کنند.

ترکیب و ادغام سئو با تبلیغات کلیکی

توسعه کمپین بازاریابی اینترنتی که بتواند سئو را با تبلیغات کلیکی (PPC) ترکیب نماید نه تنها برای رسیدن به بالاترین رتبه در نتایج جستجو ضروری است، بلکه تنها روشی است که برای افزایش ترافیک سایت و بالا بردن نرخ تبدیل کاربر به مشتری وجود دارد.

زمانی که تیم شما تلاش می کند استراتژی سئو را با داده های تبلیغات کلیکی ادغام کند، قادر خواهید بود داده های لازم برای بررسی رفتار مشتریان را شناسایی کنید و از تمایلات و موقعیت آن ها اطلاع یابید. چنین سطح دقتی به ما اجازه می دهد:

  • استراتژی کلمات کلیدی طبیعی خود را اصلاح کنیم. در این شرایط می توانیم محتوای جدید و بهینه سازی شده ای را برای بهبود رتبه بندی در موقعیت جغرافیایی خاص ایجاد کنیم. همچنین قادر خواهیم بود عبارات دقیقی را که توسط مخاطبان هدف مورد استفاده قرار می گیرد را با تمایلات و علایق آن ها همتراز کنیم.
  • می توانیم بودجه تبلیغات کلیکی (PPC) خود را تنظیم کنیم. بنابراین قادر خواهیم بود تبلیغات خود را در بازارهای محبوب و در یک بازه زمانی موثر اجرا کنیم.
  • می توانیم تبلیغات کلیکی خود را با زمانبندی بازاریابی آفلاین هماهنگ کنیم تا آگاهی از برند و نرخ تبدیل کاربر به مشتری را به حداکثر برسانیم.
حتما بخوانید:  چگونه انکر تکست (متن لینک) را بهینه سازی کنیم؟

تحقیقات سایت Search Engine Land نشان می دهد به طور کلی این فعالیت ها به موارد زیر می انجامد:

  • افزایش ۳۰% در ترافیک طبیعی
  • افزایش ۲۵% در کلی های پولی
  • افزایش ۲۰% در سود
  • کاهش ۳۵% از مخارج تبلیغات

به اشتراک گذاری اطلاعات با همکاران

بیشتر شرکت های فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ تیم های جداگانه ای را برای تبلیغات کلیکی و سئو خود در نظر گرفته اند. در چنین شرایطی هر دو تیم به سختی تلاش می کنند، استراتژی کلمات کلیدی خود را توسعه می دهند، محتوای منحصر بفرد تولید می کنند و از روش های مختلفی برای جذب مشتریان آنلاین استفاده می کنند.

به اشتراک گذاری اطلاعات با همکاران برای هماهنگی تیم تبلیغات کلیکی و سئو ز تاکتیک ها و  روش های متعدد برای بالا بردن نرخ تبدیل استفاده می کنند، اما در این بین اطلاعات مشترک بسیاری وجود دارد که می تواند در بهبود استراتژی هر دو تیم موثر باشد. روش های زیر می تواند در بهبود استراتژی های موجود کمک کند و نرخ تبدیل را برای هر دو تیم سئو و تبلیغات کلیکی افزایش دهد.

برای هوشمند سازی کمپین خود، اطلاعات مربوط به کلمات کلیدی را به اشتراک بگذارید

همانطور که می دانید کلمات کلیدی، بنیان و اساس موفقیت کمپین های سئو و تبلیغات کلیکی گوگل است. برای استراتژیست هایی که در حوزه PPC کار می کنند، کلمات کلیدی برای تسهیل ارتباط با مشتریانی استفاده استفاده می شود که در انتهای قیف بازاریابی قرار دارند.

در دنیای سئو، کلمات کلیدی برای مشخص کردن معماری سایت و استراتژی محتوا به کار می روند. هر دو تیم، تحقیق درباره کلمات کلیدی را به منظور تعیین و شناسایی رفتار مخاطبان آنلاین، رشد ترافیک سایت و به دست آوردن نرخ تبدیل مناسب انجام می دهند.

از آنجایی که بیشتر کاربران در حین جستجو از کلمات کلیدی طولانی (Long-Tail) و جملات کامل استفاده می کنند، اطلاعات مربوط به کلمات کلیدی باید در اختیار هر دو تیم قرار بگیرد تا بتوانند پیام های یکسانی را به کاربران ارائه کنند.

تنظیم اهداف مشترک و ادغام معیارها

استفاده از اطلاعات جمع آوری شده توسط هر دو تیم نه تنها دقت بیشتری را در مورد رفتار مشتری ارائه می کند، بلکه می توان از این اطلاعات برای پشتیبانی از کمپین بازاریابی داخلی برند ا

تیم هایی که داده های مرتبط با تبلیغات کلیکی خود را با معیارهای جستجوی طبیعی کاربران ترکیب می کنند، قادر هستند بینش منحصر بفردی را درباره نحوه تعامل کاربران با خدمات دیجیتال به دست آورند و نیز رفتار کاربران بعد از ترک سایت را بررسی کنند.

حتما بخوانید:  گوگل پنالتی چیست و چگونه باید آن را رفع کرد؟

معیارهایی که تیم تبلیغات کلیکی و سئو شما به منظور توسعه KPI های خود بررسی می کنند، باید تقریباً یکسان و مشابه باشند. زمانی که این یکسان سازی صورت گیرد، شما قادر خواهید بود از این اطلاعات در سایر کانال های بازاریابی همچون PR، شبکه های اجتماعی یا بازاریابی ایمیلی اعمال کنید.

حذف کاستی ها برای بهبود تولید

داشتن رویکردی جداگانه برای تبلیغات کلیکی و سئو باعث منزوی شدن اطلاعات موجود و کاهش میزان خلاقیت در تولید می شود. این اتفاق حتی در بهترین کمپین های آنلاین نیز شایع است. به طور کل جدا کردن این دو تیم از یکدیگر عاقلانه به نظر نمی رسد زیرا هر دو تیم می توانند اطلاعاتی مفید و ضروری را به یکدیگر گوشزد کنند.

استفاده از داده هایی که بر تصمیم گیری در دیگر کانال های بازاریابی اثر می گذارند

زمانی که صحبت از جمع آوری اطلاع

اگر شرکت شما تبلیغات کلیکی و سئو را مسئله ای کاملاً جداگانه می داند، باید اطمینان حاصل کنید که تلاش های شما با موارد اشتراکی زیر همتراز شده است:

  • گزارش
  • اهداف
  • پرتال های ارتباطی

هدف از ادغام این دو حوزه این نیست که یک تیم کارهای مرتبط با هر دو حوزه را انجام دهند. در عوض این موضوع به این معناست که آگاهی از فرصت های موجود برای افزایش نرخ تبدیل افزایش پیدا کند.

چگونه در نتایج موتورهای جستجو بیشتر دیده شویم؟

خب، حالا که می دانیم کار کردن تیم های تبلیغات کلیکی و سئو به همراه یکدیگر صفحات فرود

بهینه سازی صفحات فرود برای به دست آوردن ترافیک معتبر و نرخ تبدیل بیشتر، جزو اصلی هر کمپین بازاریابی اینترنتی است. متخصصان سئو می‌توانند اطلاعات ضروری (همچون تمایلات مشتری، اهداف و تقاضا) مورد نیاز همکاران تبلیغات کلیکی خود را فراهم آورند تا بتوانند بانس ریت سایت را کم تر کنند و نرخ کلیک را افزایش دهند.

سپس، متخصصان تبلیغات کلیکی می توانند از تجربه خود در فعالیت آنلاین استفاده کنند و تبلیغاتی را ایجاد کنند که تنها مشتریان واقعی را هدف می گیرد. با انجام چنین کاری، هر دو تیم می توانند به شکل خاصی یکدیگر را پشتیبانی کنند. به این ترتیب تجربه کاربری بهبود می یابد، ترافیک مرتبط به حداکثر می رسد و زمان تلف شده کاهش می یابد.

حتما بخوانید:  6 ترفند ایمیل مارکتینگ برای افزایش نرخ کلیک

کاربرد کلی تبلیغات کلیکی و سئو

اجرای کمپین تبلیغات کلیکی پولی که پیام دقیقی را ارائه می کند و در کنار فهرست طبیعمایه را بیشتر کند.

درک داده های فصلی

داده های فصلی و اطلاعات مرتبط با سایر متغیرهای آفلاین را برای به دست آوردن رویکرد مناسب و بهینه سازی آن در یک برهه زمانی خاص (که مشتریان طی آن دوره بسیار فعال هستند) به اشتراک بگذارید. از این اطلاعات برای ایجاد تقویمی از رویدادها استفاده کنید که شما را به اجرای صحیح موارد زیر هدایت می کند:

  • تولید محتوا طبیعی برای مشتریان خاصی که در مکان جغرافیایی خاصی قرار دارند.
  • اجرای تبلیغات پولی که شامل پیام رسانی منحصر بفرد بر اساس موقعیت و نیت مشتریان است.
  • به حداکثر رساندن آگاهی از برند طی اوج فعالیت مشتریان که معمولاً مرتبط با فصول خاص و تعطیلات است.
  • افزایش واکنش مشتریان و نرخ تبدیل طی فصولی که مشتری کم است.

قرار گرفتن در خط مقدم رقابت

متخصصان تبلیغات کلیکی و سئو باید بتوانند به عنوان واحدی منسجم با یکدیگر فعالیت کنند تا بتوانند نکات مهمی را درباره چگونگی حضور در رقابت دیجیتال با یکدیگر به اشتراک بگذارند. سعی کنید سیستم نظارتی ایجاد کنید که رقبای شما را به شکل زیر شناسایی کند:

  • موقعیت رقبا در ن
نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.